En ésser una ferrocarril econòmic, el sey traçat va ser concebut per evitar costosses obres d'enguinyeria, de tal manera que no hi ha cap túnel i només 5 ponts significatius:
Pont sobre el riu Onyar
El pont sobre el riu Onyar es troba a prop de Girona, al quilòmetre 4,189, és de 80 metres de llargària, amb set piles intermèdies. La seva construcció va costar 40.200 ptes. Aquest pont, com la resta de ponts metal·lics de la línia va ser construït per l'enginyer Alexandre Wolguemuth de l'Arsenal Civil de Barcelona.
Foto pertanyent a Jaume Morell
Pont sobre la riera Bugantó
El pont sobre el riu Bugantó es trabava al quilòmetre 9,957, era de 30 metres de llargària amb dues piles intermèdies. La seva construcció va costar 14.600 ptes. Aquest pont, com la resta de ponts metal·lics de la línia va ser construït per l'enginyer Alexandre Wolguemuth de l'Arsenal Civil de Barcelona.
Pont sobre el barranc Salenys
El pont de Salenys és d'obra, amb tres arcs de pedra de mig punt de 7 metres cadascú. Tenia una llargària de 25 metres i es calcula que el cost de la seva construcció rondava les 12.000 ptes. Va ser projectar per Bernat Puig, enginyer de la companyia.
Pont sobre la riera Verneda
El pont sobre la riera Verneda es trobava al quilòmetre 16,256, era de 20 metres de llargària amb una pila intermèdia. La seva construcción va costar 8.600 ptes. Aquest pont, com la resta de ponts metal·lics de la línia va ser construït per l'enginyer Alexandre Wolguemuth de l'Arsenal Civil de Barcelona. Va ser volat quan els republicans es retiraven el 1939, i va ser reconstruit poc desprès amb tres pilars de formigó.
Fotografia pertanyent al fons de l'Arxiu Municipal de Sant Feliu de Guíxolsl AMSFG
Pont sobre el riu Ridaura
El pont sobre el riu Ridaura es trobava al quilòmetre 35,021, era de 40 metres de llargària, amb tres pilar intermèdies. La seva construcció va costar 19.500 ptes. Aquest pont, com la resta de ponts metal·lics de la línia va ser construït per l'enginyer Alexandre Wolguemuth de l'Arsenal Civil de Barcelona. En novembre de 1908, degut a una forta avinguda el pilar central va baixar de nivell.
El 1913 es va haver de construir un nou pont, i es va fer amb un sol tram de 40 metres fabricat per La Maquinista Terrestre y Marítima, obra de l'enginyer August de Rull.